GE 5.0.3 5.0.1
2 posters
Strana 1 z 1
GE 5.0.3 5.0.1
Zdarec všem co umí, i těm co se učí... mám dotaz:
Je možný převod objektu atd. uloženého v GE 5.0.3 zpět do GE 5.0.1?
Díky
Je možný převod objektu atd. uloženého v GE 5.0.3 zpět do GE 5.0.1?
Díky
georgoz- Poèet pøíspìvkù : 5
Join date : 16. 12. 14
Re: GE 5.0.3 5.0.1
Tak trochu jsem to tušil, už když jsem nikde na netu nenašel ani náznak toho, že by to mohlo jít. Díky za rychlou odpověď ..
georgoz- Poèet pøíspìvkù : 5
Join date : 16. 12. 14
Re: GE 5.0.3 5.0.1
Musíš si to hlídat co má a nemá i3d shapes.
Já si všechny věci dělám v 5.0.1, pak se ty věci dají dále použít do fs15 bez problémů.
Já si všechny věci dělám v 5.0.1, pak se ty věci dají dále použít do fs15 bez problémů.
Re: GE 5.0.3 5.0.1
Zdarec, ...no právě, hodně toho je dělané v 503 a i to co jsem si zkoušel upravit mám tak samo. (ještě jsem začátečník )
georgoz- Poèet pøíspìvkù : 5
Join date : 16. 12. 14
Re: GE 5.0.3 5.0.1
Hledám, hledám, teď zrovna otvíratelnou branku k plotu, ... před nedávnem jsem něco našel v503, a ted i v501, ale ta v501 se otevře jen když přijedu nějakým vozem. ta v503 se otvírá i když jdu pěšky. zkouším to na stejné mapě, a nechápu to. obě branky fungují na barrier.onCreate .. tomu taky zatím moc nerozumím, ale to se vyzkoumá Jak říká(š) Tonda cz, když se chce, všechno jde..
Jdu bádat, teď budu mít snad chvilku čas to rozebrat.
Jdu bádat, teď budu mít snad chvilku čas to rozebrat.
georgoz- Poèet pøíspìvkù : 5
Join date : 16. 12. 14
Re: GE 5.0.3 5.0.1
Pokud to maká na stejný script, tak si musíš porovnat Colision Mask obou triggerů. Ono v GE musíš sledovat spoustu věcí, nejen vzhled ale hlavně funkce podle kterých to maká.
Re: GE 5.0.3 5.0.1
Tak už to jede. Díky za pomoc, přepsal jsem kde co, ale tohle jsem opravdu, ani nevím proč, vynechal. Díky
georgoz- Poèet pøíspìvkù : 5
Join date : 16. 12. 14
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|